Herr Gaphals

05.45
-Maaammmmaaaa... vakna!!! Hör jag en ljuv stämma vråla inne från sitt rum. Känns som att man skulle kunna vakna lite fridfullare.. jag låtsas som att jag inte hör och tänker att han kommer nog om jag inte svarar.. efter 10 minuters vrålande tröttnar jag och går in till Herr gaphals..
- Godmorgon William varför gapar du så??
- Måste kissa..
- Jaha men då går vi och kissar då vännen
Det ska tilläggas att Herr Gaphals ligger gött nerbäddad i sin säng
- Men kom å William så går vi och kissar
- Hjälpe mamma...
- Vad ska du ha hjälp med William
- Bära mig mamma...

mmmm behöver jag säga mer... :) Måtte är rågat, droppen fick bägaren att rinna över, eller hur brukar man säga.. jag måste genast vänja sonen av med sånna här olater... menar han verkligen att jag snällt ska komma in till honom varje morgon och bära honom till toaletten... Hur blev det så här?? har jag varit för slapp i min uppfostran ?? :)





Herr Gaphals ska strax till dagis, kanske... förmodligen kommer han köra lika mycke med personalen där, som han gör hemma.. inte konstigt att dagis avgiften kostar en halv förmögenhet






....

Kommentarer
Postat av: Lina Lilja

hihi.. sååå söta dom är!! Telma säger bara: Kan inte !! o så blink blink

2010-05-05 @ 08:20:33
URL: http://norpanss.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0