valborgsmässoafton....


i dag är de valborgsmässoafton... vet inte om det är så mycket och fira nu när man börjar komma upp i åldern :) mest för William skull ... Men just i år ska William se på brasan tillsammans med sin pappa :) Dom ska ha grabbkväll medans jag ska åka in till min kära Anna, äntligen blir det av.. har försökt få till en dag som passar i en månad känns det som.. :)

Eftersom jag inte ska fira med William ikväll så ska vi bara ha en mysig hemma dag i dag.. mys i soffan och kanske en promenad eller två ... Ska försöka att få honom att vilja se något annat än Pippi Långstrump.. han är totalt fast i Pippi .. och jag kan känna att det börjar bli lite jobbig nu när vi har sett alla Pippi filmer sådär en 25 gånger :)


Har massa skolarbeten som måste bli klara nu.. bara 1 månad kvar i skolan.. känns lite vemodigt.. om jag inte bestämmer mig för att läsa en termin till sen.. jag är lite kluven.. men på Tisdag är det svenska prov igen.. jag ska läsa ut en roman innan tisdagen veckan efter de.. en uppsats i samhäll som ska va klar i mitten på maj.. hade tänkt hinna göra ett matte prov också men vi får se om jag hinner med de... Skolavslutningen är ju redan 2 juni...


Men i dag tänker jag inte göra några skolarbeten alls.. för i dag tänker jag bara mysa med min Fis...




Ha en bra dag allisammans








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0