två timmar håltimme...


har haft dubbla mattelektioner i dag.. oj det är kämpigt alltså.. blir trött i huvudet direkt.. men nu är det gjort :) är hemma på håltimme/lunch.. har käkat lite, väntar på att kaffet ska bli klart så jag kan få lite ny energi.. har svB mellan 14-15.. sista genomgången inför provet på Renäsansen ... oj det kommer bli ett svårt prov .. på torsdag ska vi har redovisning av våra Shakespeare tragedier.. jag fick läsa Hamlet.. helt skriven på vers.. men jag tog mig faktiskt igenom den .. och den va faktiskt helt okej :)
Så nu när den e klar så är det bara att ge sig in på nästa bok Candide som ska läsas och efter den kommer en till men sen är det nog färdigt tror jag :) Jag tycker faktiskt att det är kul och intressant så det gör mig inte så mycket att det är mycket i sv:an ..



Längtar lite till i morgon med när jag ska åka till Tidan och träffa Elin Och Zixten.. det va längesen vi sågs nu igen.. men de kommer bli kul att få se deras nya hus och se hur mycke min lille Zixten har växt ...

Nu måste jag skumma igenom kapitlet om renässansen innan genomgången :)




Kommentarer
Postat av: Elin Dahlberg

längtade oxå massor... men snart snart kommer det bli våran tur på riktigt!!

2010-04-27 @ 23:32:14
URL: http://xeelinax.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0