Torsdag....


skrev aldrig i går.. men tidigt på morgonen åkte jag hem till Elin i Tidan. Hade ju inte sett deras hus, så de va verkligen dax :) mycket trevligt hade vi.. Elin visade mig alla lappar och brev vi skickat till varandra på lektionerna på högstadiet :) herregud .. vilket liv man levde då :) men fantastiskt roligt att läsa :)

i dag är det 3 timmar svenska som gäller ... innan dess ska jag försöka plugga lite här hemma.. Ja har så himla svårt att bestämma vad jag vill utbilda mig till.. jag pendlar hela tiden... bäst jag pluggar på ordentligt idag så att jag får bra betyg och kan söka de jag verkligen vill :)


nu dax att fixa iordning Fille som ska till dagis.. sista dagen den här veckan.. i morron är det valborg !!


ha en bra dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0