de va inte i går :)


längesedan jag skrev nu... hittar ingen motivation lixom.. men snart kanske den kommer tillbaka.. motivationen alltså :)

Händer inte så mycket i livet just nu.. det tickar på som vanligt.. skolan går bra.. inte långt kvar på denna terminen nu.. slutar redan andra juni.. så det är många arbeten som ska lämnas in nu mot slutet.. 4 maj ska jag skicka in amsökningen till florist utbildningen.. får se om jag kommer in.. hoppas de :)

annars tillbringar jag och Fille mycke tid tillsammans med min underbara granne och hennes goa ungar :) Cassandra och Hugo.. eller go-go bäsen som Fille kallar honom :)

Ja för sjutton jag glömde ju lägga ut bilder och berätta om min och Hugos dag förra veckan.. Jag fick ju vara barnvakt åt detta underbara charmtroll ett par timmar.. vi gjorde mycke mysiga saker.. va ute på promenad, och pratade långa ramsor.. löste världs problemen..



Världens gulligaste Hugo..



Underbara fina onge :)

Och den 6 maj ska jag och Hugo ha en riktig mys dag igen.. medans hans mamma och pappa ska åka bort :) Jag njuter varenda minut me denna lilla ... :)


Nu ska jag ta hand om mitt egna tröll som just nu sitter i badet..



later...................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0